ДАТИ ДІТЯМ РАДІСТЬ ПРАЦІ , РАДІСТЬ УСПІХУ У
НАВЧАННІ, ЗБУДИТИ
В ЇХНІХ СЕРЦЯХ ПОЧУТТЯ
ГОРДОСТІ, ВЛАСНОЇ
ГІДНОСТІ – ЦЕ ПЕРША ЗАПО-
ВІДЬ ВИХОВАННЯ.
УСПІХ У НАВЧАННІ- ЄДИНЕ
ДЖЕРЕЛО
ВНУТРІШНІХ СИЛ ДИТИНИ, ЯКІ ПОРОД-
ЖУЮТЬ ЕНЕРГІЮ ДЛЯ
ПЕРЕБОРЕННЯ ТРУДНОЩІВ,
БАЖАННЯ ВЧИТИСЯ.
В. О. Сухомлинський
На зламі епох нам, педагогам, доручено
важливу справу - виховувати,
навчати дітей, які житимуть у новому столітті. Значення такого виховання
особливе, бо XXI століття ООН назвала
"століттям Людини". Освітні процеси, що відбуваються зараз в Україні,
потребують нового педагогічного мислення. Це глобальна проблема, бо від того,
які освітні системи будуть запроваджуватись у навчально - виховний процес, які
орієнтири у становленні особистості будуть прийняті, залежатиме майбутнє
держави, нації, кожної людини зокрема. Сучасність вимагає від учителя
особистісної віддачі: багато знань, праці, наполегливості та самосвідомості.
Але без доброти, милосердя немає педагога, як немає його без любові і поваги до
дитини - головного суб'єкта педагогічної діяльності. Ця любов повинна бути
розумною, вимогливою і принциповою, виходити з глибини душі та поширюватись на
всіх учнів. Слід пам'ятати, що педагог існує для дітей, відчувати священний
трепет перед кожною дитячою душею, не порушувати її світ. Тому і принцип моєї
професійної діяльності: фізика для дітей, а не діти для фізики, а проблемою,
над якою я працюю протягом останніх років є: «Активізація
пізнавальної діяльності учнів на основі впровадження новітніх освітніх
технологій на уроках фізики.»
Немає коментарів:
Дописати коментар