вівторок, 9 лютого 2016 р.

ДАТИ ДІТЯМ РАДІСТЬ ПРАЦІ , РАДІСТЬ УСПІХУ У
НАВЧАННІ, ЗБУДИТИ В ЇХНІХ СЕРЦЯХ ПОЧУТТЯ
ГОРДОСТІ, ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ – ЦЕ ПЕРША ЗАПО-
ВІДЬ ВИХОВАННЯ. УСПІХ У НАВЧАННІ- ЄДИНЕ
ДЖЕРЕЛО ВНУТРІШНІХ СИЛ ДИТИНИ, ЯКІ ПОРОД-
ЖУЮТЬ ЕНЕРГІЮ ДЛЯ ПЕРЕБОРЕННЯ ТРУДНОЩІВ,
БАЖАННЯ ВЧИТИСЯ.
                                                                                                            В. О. Сухомлинський

      На зламі епох нам, педагогам, доручено важливу справу - виховувати, навчати дітей, які житимуть у новому столітті. Значення такого виховання особливе, бо XXI століття ООН назвала "століттям Людини". Освітні процеси, що відбуваються зараз в Україні, потребують нового педагогічного мислення. Це глобальна проблема, бо від того, які освітні системи будуть запроваджуватись у навчально - виховний процес, які орієнтири у становленні особистості будуть прийняті, залежатиме майбутнє держави, нації, кожної людини зокрема. Сучасність вимагає від учителя особистісної віддачі: багато знань, праці, наполегливості та самосвідомості. Але без доброти, милосердя немає педагога, як немає його без любові і поваги до дитини - головного суб'єкта педагогічної діяльності. Ця любов повинна бути розумною, вимогливою і принциповою,  виходити з глибини душі та поширюватись на всіх учнів. Слід пам'ятати, що педагог існує для дітей, відчувати священний трепет перед кожною дитячою душею, не порушувати її світ. Тому і принцип моєї професійної діяльності: фізика для дітей, а не діти для фізики, а проблемою, над якою я працюю протягом останніх років є: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на основі впровадження новітніх освітніх технологій на уроках фізики.»

Немає коментарів:

Дописати коментар